Τι θα αλλάξει;
Αρκετοί όταν μπαίνουν στα σούπερ μάρκετ ψάχνουν να εντοπίσουν τις προσφορές λόγω της ακρίβειας.
Οι προσφορές έχουν βγάλει πολλούς από τη δύσκολη οικονομική θέση που μπορεί να βρίσκονταν τον μήνα που, για κάποιο λόγο, η ανάγκη για σπατάλη υπερίσχυσε της λογικής.
Ωστόσο από 1η Ιανουαρίου 2025 αυτό άλλαξε…
Πλέον τέθηκε σε ισχύ ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας των σούπερ μάρκετ και σκοπός του είναι ο έλεγχος των παραπλανητικών για τον καταναλωτή προωθητικών ενεργειών. Ο Κώδικας έχει ισχύ όχι μόνο στα σούπερ μάρκετ, αλλά στο σύνολο των λιανεμπορικών επιχειρήσεων.
Τα σούπερ μάρκετ διαπραγματεύονται με τους προμηθευτές την παροχή προϊόντων χωρίς προωθητική ενέργεια, στην τιμή που αυτά διατίθεντο υπό καθεστώς προωθητικής, σύμφωνα με το capital.gr.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι για παράδειγμα το γιαούρτι που πωλούνταν σε συσκευασία προσφοράς 2+1 δώρο ή 1+1 δώρο, θα πωλείται σε συσκευασία των τριών ή των δύο τεμαχίων στην τιμή της προσφοράς.
Η ενημέρωση που υπάρχει προς τα σούπερ μάρκετ και τη βιομηχανία είναι ότι θα ξεκινήσουν έλεγχοι στα ράφια από τα αρμόδια κλιμάκια της ΔΙΜΕΑ που υπάγεται στο υπουργείο Ανάπτυξης από την 1η Φεβρουαρίου και όπου διαπιστώνονται αποκλίσεις από τις διατάξεις του Κώδικα Δεοντολογίας, θα επιβάλλονται τα ανάλογα πρόστιμα.