Σάρωσε φέτος: Το προϊόν-έκπληξη που αγόρασαν φανατικά οι Έλληνες την Black Friday

black-friday

Τι αγόρασαν;

Οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν την φετινή Black Friday, εκμεταλλευόμενοι τις προσφορές των μαγαζιών.

Το τετραήμερο προσφορών που ξεκίνησε από την Black Friday και ολοκληρώθηκε την Cyber Monday σημείωσε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 30,5%, σύμφωνα με το Skroutz.

Η Black Friday ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και στην Ελλάδα έγινε για πρώτη φορά το 2015. Και μπορεί στην χώρα μας να χρειάζεται ακόμα αρκετός χρόνος για να φτάσουμε τις ΗΠΑ όπου «σκοτώνουν» τις τιμές για μία ημέρα, αλλά όπως αναφέρει το Skroutz οι Έλληνες έχουν ωριμάσει ως καταναλωτές και αναγνωρίζουν τις πραγματικές εκπτώσεις.

Black Friday: Αύξηση στις φετινές πωλήσεις

Τα στοιχεία της εταιρείας αποδεικνύουν πως οι προσφορές αυξάνουν σημαντικά τον κύκλο εργασιών. Συγκεκριμένα, την ημέρα του Black Friday καταγράφηκε σχεδόν διπλασιασμός (+179%) του κύκλου εργασιών συγκριτικά με τις προηγούμενες Παρασκευές (για το διάστημα από 1η Σεπτεμβρίου έως και 31η Οκτωβρίου).

Για τη Cyber Monday το ίδιο ποσοστό αυξήθηκε κατά 73% σε σχέση με τις προηγούμενες Δευτέρες από τις αρχές Σεπτεμβρίου έως και τα τέλη Οκτωβρίου. Επιπλέον, παρατηρείται άνοδος των πωλήσεων, καθώς για τη Black Friday είχαμε άνοδο 87% συγκριτικά με τις προηγούμενες Παρασκευές και +40% για τη Cyber Monday.

Τι αγόρασαν οι Έλληνες

Οι Έλληνες την φετινή Black Friday φαίνεται πως αποφάσισαν να ασχοληθούν με το σπίτι τους! Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz, κορυφαία σε πωλήσεις ήταν η κατηγορία Σπίτι και Κήπος με ποσοστό 35% ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθεί η Τεχνολογία με 31% και στη συνέχεια βλέπουμε την Υγεία και την Ομορφιά (25,8%) και τη Μόδα με 21%.

Από πλευράς τζίρου πωλήσεων για το τετραήμερο η πρώτη θέση με ποσοστό 36% ανήκει στην τεχνολογία και η δεύτερη στην κατηγορία Σπίτι-Κήπος με 25%.

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.