«Πλήρωσα για θέση στο παράθυρο»: Η… σαδιστική απάντηση της Ryanair σε επιβάτη που «έριξε» το ίντερνετ (Pic)

Τι λέει η Ryanair για το φιάσκο

Κι όμως, συνέβη...

Είναι, κατά πάσα πιθανότητα, η πιο… πολυσυζητημένη αεροπορική εταιρία σε όλο τον πλανήτη, καθώς κάτι οι χαμηλές τιμές της, κάτι το γεγονός πως συχνά «πρωταγωνιστεί» σε διάφορα ανέκδοτα ανά τον κόσμο, κάτι το ότι έχει έναν από τους πιο ενεργούς λογαριασμούς στα social media, κάνουν τη διαφορά.

Ο λόγος, φυσικά, για την Ryanair, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έκλεισε τη χειμερινή της βάση στην Αθήνα. 

Η low cost εταιρία εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί την επιλογή μιας τεράστιας μάζας πελατών, καθώς ταξιδεύει στα περισσότερα μέρη του πλανήτη με τιμές πολύ πιο κάτω εν συγκρίσει με τον ανταγωνισμό.

Αυτό της το πλεονέκτημα (οι χαμηλές τιμές), βέβαια, κατά καιρούς φέρνει στην επιφάνεια αρκετά ευτράπελα, με την εταιρία ν’ ανοίγει διάλογο ουκ ολίγες φορές μέσω του twitter και των υπόλοιπων πλατφορμών με τους επιβάτες της.

Κάτι τέτοιο συνέβη και προσφάτως, όταν μία κυρία διαμαρτυρήθηκε για το γεγονός πως πλήρωσε για θέση στο παράθυρο, όμως παράθυρο… δεν υπήρχε.

Ή, τουλάχιστον, έτσι ισχυριζόταν αυτή, μιας και η Ryanair φρόντισε να της υποδείξει πού βρισκόταν το παράθυρο, βάζοντάς το μέσα σε έναν κόκκινο κύκλο για να φαίνεται!

Η «στιχομυθία» έγινε άμεσα viral, με την συντριπτική πλειονότητα του κόσμου να ξεκαρδίζεται στα γέλια, αλλά να υπάρχουν και μερικοί που φώναζαν πως δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης αυτός από μια μεγάλη εταιρία.

Δείτε παρακάτω τη χαρακτηριστική φωτογραφία:

«Πλήρωσα για θέση στο παράθυρο»: Η... σαδιστική απάντηση της Ryanair σε επιβάτη που «έριξε» το ίντερνετ (Pic)

Ακολουθήστε το INSTANEWS στο Google News για να είστε πάντα μέσα στα νέα.