Η συνεργασία της Nova με την Cosmote φαίνεται πως έχει θετικό πρόσημο για τις δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συνδρομητική τηλεόραση.
Η συνεργασία φέρνει νέους πελάτες και στις δύο επιχειρήσεις, καθώς το κοινό ανταποκρίνεται θετικά στο περιεχόμενο που παρέχουν και οι δύο μαζί.
Στελέχη των δύο εταιρειών παραδέχονται ότι οι νέοι πελάτες είναι τόσο χρήστες πειρατικών συνδρομών Nova και Cosmote, αλλά κυρίως νέοι πελάτες οι οποίοι δεν ήθελαν τις υπηρεσίες των συνδρομητικών πλατφορμών λόγω του κατακερματισμού.
Στελέχη της αγοράς αναφέρουν στο powergame.gr, πως πλέον οι πελάτες που στο παρελθόν έτρεχαν σε «πειρατές» ή σε καφετέριες για να παρακολουθήσουν τους αγώνες της ομάδας τους, τώρα βάζουν πιο εύκολα το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσουν νέα συνδρομή, η οποία περιλαμβάνει ολοκληρωμένο το πακέτο των αγώνων του εθνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (Superleague), του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (Champions League), του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ (Euroleague) και πολλών άλλων διοργανώσεων.
Πάντως, οι πελάτες συνδρομητικής τηλεόρασης φαίνεται να διευρύνονται, καθώς αυξάνονται οι ευρυζωνικές συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων μέσω οπτικών ινών που φτάνουν μέχρι το σπίτι (FTTH).
Τα κέρδη και ο νικητής
Πάντως, οι δύο εταιρείες, Cosmote και Nova, από τη συμφωνία ανταλλαγής περιεχομένου, έχουν σημειώσει άνοδο στα κέρδη τους.
Και δεν κερδίζουν μόνο επειδή αυξάνουν τους πελάτες τους…
Κερδίζουν επειδή μειώνεται και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους για την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης.
Έτσι, όχι μόνο αυξάνουν τα έσοδα, αλλά μειώνουν και το λειτουργικό κόστος των πλατφορμών τους.